عروسی مارکت - مرجع اطلاعاتی کامل برگزاری عروسی در شهر تهران

برگزاری اولین جلسه سال 1403 هیأت نجات غریق و غواصی استان مازندران

نقی کریمیان - رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان مازندران
شنبه، 25 فروردين 1403 - 18:30 ،

فعالسازی سامانه نجات غریق موجب ایجاد سهولت کار منجیان غریق

اولین جلسه سال 1403 هیئت نجات غریق و غواصی استان مازندران در اتاق جلسات هیئت استان برگزار شد.

جلسه هیأت نجات غریق و غواصی استان مازندران با ریاست نقی کریمیان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان مازندران و با حضور سرکارخانم باقری نائب رئیس هیئت استان و روسای هیئت‌ شهرستان‌ها برگزار گردید، که در این جلسه روسای هیئت‌ شهرستان‌ها به بیان عملکرد خود در سال گذشته و برنامه‌ریزی برای سال جاری پرداخنتد.

نقی کریمیان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان مازندران با بیان اینکه فعالسازی سامانه نجات غریق جهت سهولت کار منجیان بسیار حائز اهمیت است گفت: در سال گذشته اجرای سامانه نجات غریق به کمک منجیان غریق آمد و ما برای سال جاری بطور جدی در راستای اجرای این طرح گام خواهیم برداشت.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی در این جلسه با تاکید بر آموزش و بروزرسانی اطلاعات،  بیان کرد : خوشبختانه منجیانی که ما در سواحل بکارگیری می‌کنیم دارای کارت نجات غریق و آمادگی سالانه می‌باشند که خود موجبات کاهش غریق در استان می‌گردد.

تمام تلاش هیئت استان در جهت اجرای مناسب آموزش منجیان است،نقی کریمیان با بیان این موضوع عنوان کرد : با تلاش‌های صورت گرفته دوره‌های آمادگی و آموزشی مناسب در سال گذشته انجام گرفت که ما در همین راستا بر برگزاری دوره‌های آموزشی در سال جدید تاکید داریم.

در آخر جلسه مرتضی علیزاده با حکم نقی کریمیان بعنوان سرپرست دبیری هیئت نجات غریق و غواصی استان مازندران معرفی شد.

روابط عمومی هیات نجات غریق وغواصی مازندران