عروسی مارکت - مرجع اطلاعاتی کامل برگزاری عروسی در شهر تهران

پیام مشترک رئیس فدراسیون و رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران به مناسبت پایان طرح‌های سالم‌سازی دریا سال 1400

رئیس فدراسیون و رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران
جمعه، 02 مهر 1400 - 21:04 ،

بسم الله الرحمن الرحیم
به نام خداوند جان آفرین

با سلام و درود به مردم دیار علویان، مسئولان عالیقدر و ناجیان دلیر

به شکرانه الطاف الهی و پس از 109 روز تلاش جمعی و عاشقانه، پایان طرح دریا در سال 1400 را اعلام می داریم.
شاکریم به درگاه آن حق لایزال که محصول جهادی ستودنی در جای جای این استان؛ گواهی می دهد که در ایامی که ویروس منحوس کرونا نفس هموطنان را بریده بود، ناجیان جان برکف، فراتر از توان و بضاعت خود پای کار بودند.

حکایت ناجیان غریق، روایت گروهی همدل است که با همت و حمیت چشم بر خود بستند و فداکارانه به صیانت از جان هموطنان پرداختند، سوختند زیر تیغ آفتاب، اما تا سر حد اعطای نفس، کوشیدند از برای نجات مسافران و گردشگران تا کانون خانواده شان دستخوش غفلت نگردد.

اکسیر ناجیان غریق مازندران در سال 1400 بهره مندی از کمال غیرتمندی شان بود که باعث گردید در ایام بیماری همه‌گیر، ساحلی امن فراهم سازند.

آنانی که از نزدیک از خودگذشتگی‌های ناجیان آسیمه سر در دفاع از جان هموطنان خود را دیده اند، صِحه می گذارند بر این مهم که متعهدانه و خستگی ناپذیر تلاشگر بودند تا خاطرات از این دیار، تیره و تار نباشد.

هر جهدی در مسیر الهی خود پاداش است و نجات جان همنوع اجر اخروی دارد و چه از این شیرین تر، اما از صمیم قلب و منتهای وجود از عزم و اراده و والامنشی تمامی سطوح و رده های هیات نجات غریق استان و شهرستان ها و ناجیان دلسوز و عاشق پیشه به ویژه روئسای هیات‌های شهرستان و کمیته‌ها کمال سپاسگزاری را داشته، از ساحت ایزد منان خواهانیم به یُمن و برکت همه نجات بخشی‌ها، هر درد و رنجی را از شما و خانواده معززی که بیش از سه ماه دوری تان را تحمل کردند؛ دور نگه دارد.

در پایان بر خود واجب می دانیم از مساعی مجموعه استانداری محترم مازندران، معاونین ارجمند به ویژه معاونت محترم سیاسی امنیتی، مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری، مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و همه عوامل فدراسیون نجات غریق و غواصی و هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران... و همه کسانی که به هر مسئولیت و ظرفیتی حامی ناجیان عزیز در این کار پرخطر و سنگین بودند تشکر و قدردانی نماییم.

آرزویمان و غایت تلاشمان بر این است تا هیچ غریقی در سواحل مازندران نداشته باشیم و بر این عهد می مانیم تا از دریای استان تنها صدای خنده و رضایت برآید و ضجه و اشک غرق شدن جگر گوشه ها برای همیشه به فراموشی سپرده شود، انشالله.

خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خشنود باشی و ما رستگار.

مهدی حیدری، رئیس فدراسیون
نقی کریمیان، رئیس هیات استان مازندران
دوم مهر ماه هزار و چهارصد

هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران