عروسی مارکت - مرجع اطلاعاتی کامل برگزاری عروسی در شهر تهران

گزارش نشست روسای هیات‌های نجات غریق و غواصی شهرستان ساحلی استان مازندران

گزارش نشست روسای هیات‌های نجات غریق و غواصی شهرستان ساحلی استان مازندران
سه شنبه، 16 اسفند 1401 - 18:00 ،

صبح روز دوشنبه 15 اسفند 1401 جلسه هم‌اندیشی روسای هیات‌های نجات غریق و غواصی شهرستان‌های ساحلی استان مازندران به ریاست نقی کریمیان رئیس هیات استان در دفتر هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران در شهر بابلسر برگزار شد.

در ابتدای این نشست و پس از خیر مقدم گویی توسط آقای کریمیان، روئسای هیات‌ها به بیان دیدگاه‌ها، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و نقاط ضعف و قوت هیات‌های خود پرداختند.

در ادامه این نشست نقی کریمیان رییس هیات استان در خصوص مواردی از جمله بیمه ناجیان غریق، لزوم برقراری رابطه صمیمانه روئسای هیات‌ها با یکدیگر جهت انتقال تجربیات، رعایت اخلاق و ادب و احترام در انجام ماموریت‌ها، دقت در چیدمان چارت سازمانی و اعضای هیئت رئیسه، جدی گرفتن حوزهدآموزش، به کارگیری نیروها صرفاً با ارائه کارت نجات‌غریق و برگ آمادگی، لزوم اخذ کارت نجات غریق و برگ آمادگی توسط تمامی جت‌ران‌ها و قایقرانان و ارائه گزارش روزانه دقیق به همراه مستندات به هیئت استان مواردی را بیان کرد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران با بیان اینکه تا 15 اردیبهشت اسامی تمامی ناجیان فعال به همراه کارت نجات غریق و برگه آمادگی باید به هیات استان ارسال شود، خواستار آمادگی همه‌جانبه کامل هیات‌های شهرستان‌های ساحلی برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران در ایام نوروز شد.